Monday, June 13, 2011

back to school?

Assalamualaikum.
Oke, today xtao nk ckp ape.
Such a boring day.
Arini "selamat kembali ke skolah"
Happy? Ntah, tp pf rase cuti ni pf enjoy my holiday.
Seriously pf ckp langsung2 xsentuh homework. Terok kan?
Hmmmm. Biasenye org kate klau cuti skola terase mcm nk g skola. Tp cuti kali ni pf xrase mcm nak g skola.
I enjoy my holiday very mucho walaupon dok umah je sbnrnye.
Pf dpt habeskan cter playful kiss. Of coz cter korea.
Cter tu kim hyung joong berlakon aka yoon ji hu dlam boys over flowers.
Dlam cter tu prangai die lbih kurang jihu jugak. Cool semacam kan. Tpi last die comel la, kdg2 tu rase menyampah kat heroin die pon ade gak.
Eh2! Stop2 cter pasal korea.
Skrg ni fb da bosan. Yeke? Pf skrg klau dok dpan internet mengadap utube. Tgk taecyeon. heheh

Today, hasrat pf tercapai. Pf xblaja satu hari. Happy gilaaaa! Juz dpt ketas addmath je.
Makah addmath pf menurun. Pf xde perasaan. Mcm happy sbb ade org dpt lagi tinggi makah dr pf.
Harap2 lpas ni org xtgk mke pf ni mke addmath. Tp sedeyh jugak sbb yg slah tu byk careless bkan sbb xtahu. Ade yg salah letak jwpn kat ruangan jwpn tu, so kirenye salahlaaaa kan
Hmmmm, bukan rezeki.

Pf still happy je dgn result tu. Td g tusyen addmath. Cg pf ckp kne buat schedule elok2. Jgn biar schedule tu xikot.
Ye, pf xtao knp tp pf terkesan dgn kate2 cg tu. Cg tu ckp byk lagi okay! First of all klau nak mlekan ape yg cg tu ckp, pf masih byk lgi kerja yg pf perlu bereskan.
Pf nak kne siapkan segale note, latihan dan perlu buat jadual yg btol2 comfirm dgn jadual pf as a mh. Biasela mh kan pelik ckit.
Pf harap sgt dpt laksanakan. Tp tula, abg bad kate memang senang nak berubah tp yg kekalkan ape yg kite nak ubah tu susah. Lpas dgr sume cter cg td, i feel something. Cg kate arkitek kne kreatuf dan cepat mengira. Mampu ke pf buat mcm tu? Pf bdak biase je. Yg langsung langsung xde kelebihan. Tp ade cita2 yg sgt tinggi. Pf xtao knp cg slalu cter pasal arkitek, qs dan keje2 yg berkaitan dgn arkitek. Buat pf naik semangat lagi. Pf suke. Tp bile fikir2 blik org mcm pf ni xlayak pon nak jdi arkitek. Pf sedeyh. Pf akan usahakan supaye dpt kejar cita2 pf yg tinggi menggunung tu.

Buat awak yg dikasihi, saye xlpe janji saye. Saya xkan ingkar dgn janji tu. Buat masa skrg ni cuma awak je yg lpe janji yg pernah awak ckp dgn saya dlu. Janji yg awak ungkapkan dgn bersungguh sungguh tu. Sememangnye saye xkan lpekan awak. Awak pon ckp mcm tu kan aritu. Bile saye tny awak lpekan saye ke, awak kate awak xlpekan saya. Tp banggekah saya ketika itu? Gembirakah saya ketika itu? Saya masih lagi dlam proses untuk mengenali diri saye sendiri. Yeap, one day saya akan tahu siapa saya. Dan saya berharap sgt impian saya skrg yg saya tanam sjak form3 lagi akan tercapai. InsyaAllah. Saya sayang awak. InsyaAllah klau umir panjang kita akan jumpe lagi. Pertemuan kita yg singkat.

Wassalam.